Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ameriskedobrote so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom (OZ, Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), na podlagi priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

S spletno trgovino ameriskedobrote (v nadaljevanju tudi »trgovina, ponudnik«) upravlja podjetje AMERIŠKE DOBROTE d.o.o., Koseskega ulica 63, 2000 Maribor, matična številka: 9214160000, davčna številka: 69673322

Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine ameriskedobrote.si, pravice in obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne trgovine ameriskedobrote.si ter uporabnikov, ki izvršijo nakup ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Navedeni splošni pogoji poslovanja urejajo prodajo izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen, če sprejme splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino ameriskedobrote.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane uporabnik. Tako gost kot uporabnik pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini ameriskedobrote.si.

Obiskovalec lahko vpis kot gost in registracijo za uporabnika opravi prek spletne trgovine.

Ob registraciji v spletno trgovino kot uporabnik pridobi obiskovalec uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, lahko to stori na spletni trgovini pod moj račun – podrobnosti računa. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena takoj, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba na ameriskedobrote.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene v spletni trgovini ameriskedobrote.si veljajo za vse registrirane uporabnike (to je za uporabnike, ki zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik postanete z registracijo v spletni trgovini ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ameriskedobrote.si in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ameriskedobrote.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Vaše naročilo je bilo sprejeto). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za ameriskedobrote.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Načini plačila

Spletna trgovina ameriskedobrote.si omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju*
  • plačilo po predračunu**
  • plačilne in kreditne kartice
  • sistem varnega plačevanje PayPal

*Celotno naročilo se poravna ob prevzemu pošiljke. Če paket ni bil prevzet se slednji ne šteje kot odstop od pogodbe. Pogodbeno razmerje še vedno velja, zaradi česar ste po naknadno izdani fakturi primorani poravnati stroške poštnine. V kolikor strošek ni poravnan, ima ponudnik možnost dolg izterjati. V primeru ne prevzema paketa se na podlagi podanih podatkov o dostavi in plačilu onemogočijo nadajljni nakupi in sodelovanje.

**Po prejemu plačila po predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Paket, ki ni bil prevzet se slednje ne šteje kot odstop od pogodbe. Pogodbeno razmerje še vedno velja, zaradi česar ste po naknadno izdani fakturi primorani poravnati stroške poštnine ter dodatne stroške za vračilo paketa. V primeru, da je strošek naročila predhodno poravnan (kartica, paypal, preračun), prodajalec ni dolžan vrniti stroškov dostave in vračila. V kolikor strošek ni poravnan, ima ponudnik možnost dolg izterjati. V primeru ne prevzema paketa se na podlagi podanih podatkov o dostavi in plačilu onemogočijo nadajljni nakupi in sodelovanje.

Stranka, ki s plačilom po povzetju odda dva ali več naročil, prejme samo prvo naročilo oz. naročilo z manjšo vrednostjo. Ko je prvo naročilo uspešno prevzeto, se postopoma odpošljejo še naslednja naročila.

Izdaja računa

Spletna trgovina ameriskedobrote.si po plačilu naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun in sicer na e-poštni naslov kupca po prevzemu paketa. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene izdelke ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Na računu je razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Vse cene v spletni trgovini ameriskedobrote.si so navedene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno napisano drugače. Vse cene izdelkov so prikazane razvidno.

Ponudnik si pridružuje pravico do (dnevnih) sprememb cen brez predhodnega obvestila. Cene se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij.

Veljavna je tista cena, ki je objavljena v trenutku oddaje naročila.

Znižana cena je znižana redna cena, ki velja za določen ali nedoločen čas. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Vse cene izdelkov v spletni trgovini ne vključujejo stroškov pošiljanja. Cena izpisana ob koncu posameznega naročila je sestavljena iz stroškov nakupa izdelka, stroškov pošiljanja oziroma dostave in morebitnih stroškov plačila.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem izdelku in promocijska koda se seštevata.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma s trgovine.
 

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v naših e-novicah ali drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo z uporabljeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode

Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem izdelkov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb “na blagajno”. Izpolnite potrebne podatke, naslov za dostavo in izberite način plačila. V istem koraku vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite.

V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu dveh (2) izdelkov lahko sočasno uporabite največ eno (1) promocijsko kodo).

Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Škatla presenečenja

Škatla presenečenja je skupek dveh do dvajsetih naključnih izdelkov v določeni vrednosti. Določene promocijske kode lahko izkoristite tudi pri nakupu škatle presenečenja. Pri vsakem nakupu škatle presenečenja je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (če je v osnovi veljavna za škatlo presenečenja).

Ponudba izdelkov s pretečenim rokom

Datum minimalne trajnosti je na živilu označen z besedami “najbolje porabiti do” oz. “BBD”.

Živila, ki so označena z rokom minimalne trajnosti (sem spadajo prigrizki) ne spadajo med hitro pokvarljiva živila in so v primeru, da ustrezajo vsem ostalim predpisom iz področja živil, lahko v prometu.

Živila so tudi po tem datumu varna za uporabo, če se upoštevajo navodila za shranjevanje in embalaža ni poškodovana, vendar lahko začenjajo izgubljati na okusu, barvi, vonju in teksturi.

Vsi izdelki, ki jim je potekel rok uporabnosti, so na spletni trgovini v kategoriji odprodaja (če te kategorije ni, trenutno ni izdelkov s pretečenim rokom).

Rok uporabe pretečenega izdelka je jasno viden v naslovu in opisu izdelka.

Postopek obveščanja o nakupu

1. Naročilo na spletni trgovini ameriskedobrote.si

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranim uporabnikom so na spletni strani vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.
Ameriskedobrote.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ameriskedobrote.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

2. Naročilo je odpremljeno

Ameriskedobrote.si v najkrajšem možnem času izdelke pripravi in varno zapakira za osebni prevzem ali odpošlje preko dostavne službe na željen naslov kupca in o tem po elektronski pošti in/ali SMS sporočilu obvesti kupca. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Dobava izdelka

Ponudnik si pridružuje pravico do zavrnitve dobave izdelka kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu s ponudnikom ali zlorablja pravico do vračila izdelka ali če ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti.

Izdelki in fotografije

Izdelke se lahko izbira in naroča iz seznama vseh izdelkov v spletni trgovini. Vsi izdelki, navedeni v spletni trgovini, so na voljo do odprodaje zalog.

Vse fotografije so zgolj simbolične in ne odražajo v celoti dejanskega stanja izdelka. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov, kar pa ne vpliva na opredelitev in standard izdelka. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za morebitne minimalne razlike med izdelki in prikaza v spletni trgovini. Možne so tekstovne napake in zanje ponudnik ne prevzema odgovornosti, kar pa ne vpliva na zakonske pravice kupca.

Preklic naročila

Kupec lahko prekliče naročilo v roku 1 (ene) ure po oddaji naročila po elektronski pošti. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora v elektronskem sporočilu obvezno navesti naslednje podatke: v naslovu sporočila (Preklic naročila), v vsebini sporočila: 1) ime izdelkov 2) ime in priimek kupca 3) naslov kupca. Po mailu se dogovori za nadaljevanje.

Pravica do odstopa od pogodbe

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka ob prevzemu izdelka podjetju sporoči, (na kontaktni e-naslov: [email protected]), da odstopa od pogodbe ali naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

V skladu s 3. točko petega odstavka 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), kupec nima pravice do odstopa od pogodbe za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, originalno zapakirano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 14 dneh po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (poštnina). Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupcu bomo opravljena plačila vrnili takoj, ko je to mogoče oziroma po prejemu blaga in pregledu, da je blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, vendar najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil in pošiljanje novih izdelkov do prevzema vrnjenega blaga.

Kupec naj ob vračilu blaga priloži račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun, kamor se bo kupnina vrnila.

Odstop od pogodbe, v skladu z določili ZVPot, ni mogoč, v kolikor vsota vseh plačil, ki jih mora plačati kupec na podlagi te pogodbe, ne presega 25 evrov.

Odstop prav tako ni mogoč:

  • če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino),
  • v kolikor gre za blago, ki je izdelan po natančnih navodilih kupca in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • v kolikor gre za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo npr. hitro pokvarljivi izdelki ali izdelki katerim hitro poteče rok trajanja.

Obrazec za odstop od pogodbe.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Stvarna napaka

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne.

Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo ali za promet,
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita ter ponudniku omogočiti pregled izdelka. Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Natančnejšo pravico do uveljavljanja stvarnih napak urejata OZ in ZVPot.

Reklamacija

Reklamacijo izdelkov ponudnik zagotavlja skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

Kupec lahko reklamira izdelke, če izdelek nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, ali v napačni količini ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko v tem primeru ponudnika o reklamaciji obvesti na elektronski naslov: [email protected], ter zahteva zamenjavo ali vračilo kupnine.

Kupec lahko prijavi reklamacijo le takoj ob prejemu izdelka. Vsako reklamacijo bo ponudnik obravnaval v skladu z določili ZVPot.

Stroški pakiranja in embalaže

Stroški pakiranja in embalaže so všteti v ceno kupljenih izdelkov. V primeru, da kupec paketa s plačilom po povzetju ne prevzeme, mu ponudnik zaračuna stroške pakiranja in embalaže v višini 10,00 EUR z vključenim DDV.

Embalaža

Ponudnik blago prodaja v primerni embalaži. Embalaža je zdravju neškodljiva, primerna vsebini, obliki in teži blaga.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Postopek obravnave pritožbe je popolnoma zaupne narave. Pritožba se odda na e-pošto: [email protected]. Prodajalec bo najkasneje v roku 3 dni potrdil kupcu, da je pritožbo prejel. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in seznani z možnostmi nadaljnjega reševanja spora.

V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:

  • vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora,
  • vloži tožbo pri pristojnem sodišču (vezano na stalno prebivališče kupca).

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki ga kupec lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Prodajalec v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembo Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES, objavlja elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletna stran je registrirana pod certifikatom SSL.

Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku ponudnika.

Zaradi zaščite pred zlorabami plačilnih in kreditnih kartic ponudnik lahko preverja informacije, povezane z naročilom kupca.

Ponudnik prejme podatke, ki se nanašajo na naročilo kupca. V primeru, da kupec ne posreduje zahtevanih podatkov, lahko to ovira izvedbo njegovega naročila. V primeru, da se plačilo ne izvede zaradi zlorabe kreditne kartice, bo to dokumentirano. Vsakršna sumljiva ali neobičajna raba kreditnih kartic bo sporočena pristojnim organom.

Spletna trgovina si pridržuje pravico do sprememb Pogojev poslovanja kadarkoli oziroma brez predhodnega obvestila.

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!

Ekipa ameriskedobrote.si

Košarica
error: Vsebina je zaščitena.